Hør her! Et nytt konsept for Storytel
Storytel går sommeren i møte med et nytt reklamekonsept som oppfordrer folk til å høre på lydbok overalt.
Som markedsleder innen lydbøker var det viktig å vise folk hvor mange situasjoner lydbok er velegnet i
I en tid der det konsumeres mer og mer underholdning – gjerne gjennom mobilen, var det viktig for Storytel å kommunisere at lydbok egner seg overalt. Innsikt fortalte oss at lydbok noen ganger blir oversett fordi det finnes så mange tilbud som oppfattes som mer egnet i «korte» situasjoner, og det ønsket vi å gjøre noe med. Vi utviklet derfor en reklamekampanje som viser frem lydbok som en god aktivitet i mange situasjoner, og ikke bare som en sekundæraktivitet eller i lengre situasjoner.




Hør Her!
Gjennom et knippe filmer, radioreklame med Abid Raja, utendørs og digitale aktiviteter får vi vist frem nettopp dette – lydbok er i mange situasjoner et mye bedre valg enn andre underholdningsvalg. Og det håper vi folk setter pris på!