Stemmer verdt å lytte til
Da ice gjorde det billigere enn noen gang for de under 24 år å bruke mobilen, lot vi de unge selv komme til ordet med saker de brenner for.
Mange mener mye om dagens unge
De er for høylytte, for utagerende og lever med nesa i mobilen. Det er i beste fall unyansert. Men det finnes mange unge usunne forbilder der ute, som kanskje får litt for mye plass i media.
Gjennom seks portretter skreddersydd for digitale medier fikk unge meningsbærere sette noen viktige temaer på agendaen. Alle uttak ledet til ice.no der man kunne bli enda bedre kjent med de unge stemmene og det nye abonnementet iceUng.
Madeleine, 21 år.
Bokser.
Sero, 21 år.
Skuespiller.
Tormod, 22 år.
Danser.
Best bruk av influencere
I løpet av et par måneder hadde outsideren i markedet fått 10 000 iceUng-kunder, og samtidig satt søkelys på viktige saker som likestilling, rasisme og utenforskap.
Kampanjen fikk bronse i Gulltaggen for best bruk av influencere.
Utmerkelser