Ice frir til ungdommen

Når mobiloperatøren Ice skal treffe ungdommen, lager de en kampanje om en markedsavdeling som jobber hardt for å treffe de unge.

Med et av de beste produktene for ungdom, var det viktig for Ice å fange oppmerksomheten.

Det er mange ting merkevarer skal forholde seg til – og en av de er å kommunisere treffsikkert til Gen Z. Hvordan sørger man for både å være seriøs og genuin overfor dagens unge, når de aller fleste både hos kunde og byrå er passert 20-årene? Vår løsning for dette var å lage en kampanje der Ice ikke bare snakker om de gode produktene, men også spøker med det at det ikke alltid er like enkelt å kommunisere med en ny generasjon.

På nett med Gen Z (Zett, altså)

Filmene akkompagneres med en kampanje i digitale kanaler, og en helt unik emoji-oversetter på ice.no der «gæmliser» kan få oversatt emojis til den betydningen de under 26 legger i de. Totalt er dette en kraftfull kampanje som kun vises til de under 29 år – som også er målgruppen for IceUng produktene.