Effektiv reklame i praksis Vår ambisjon er å løse problemer og utfordringer gjennom den mest effektive og kreative løsningen. Sølvfisk til Entur og NORD DDB Historisk bronse til NORD DDB i Cannes Lions Sølvmikk til McDonald’s og NORD DDB 13 norske D&AD-nominasjoner, med «Urban Miner» i tet Visit Norway, bytter ut Trigger med Nord DDB etter en konkurranse med hele 32 byråer NORD DDB og Ice vinner Sølvmikken for april Gullrush for Nord DDB på Gullblyanten Effekt for McDonald's og Ice Elkjøp vinner av bærekraftpris Jobben 7 av 10 ikke vil ha, men 10 av 10 mener noe om NORD DDB vinner TV-aksjonen for fjerde år på rad NORD DDB kåret til Nordens meste kreative byrå NORD DDB på topp 3 i ANFO Effekt de siste 10 årene NORD DDB henter digitalt gullteam Ice med reklamespark til Telia: - Folk flest driver ikke med fjernkirurgi Om hvordan «Urban Miner» kampanjen gikk fra teori til praksis Nord DDB brukte e-sport for å nå unge med TV-aksjonen Adams Matkasse med ny visuell profil, utviklet av Nord DDB Forlater TV-aksjonen til fordel for Nord DDB: - Hun har imponert oss Felleskjøpet lanserer ny visjon og nytt reklamekonsept: - Ærlig og ujålete Nord DDB henter lederteam fra SMFB Prisbelønnet kreatør med internasjonal fartstid blir ny kreativ direktør i DDB - Skal jobbe i Nord DDB på dagtid og moonlighte som danser Emoji-trøbbel for Ice i ny ungdomskampanje: - Tror det ligger en sannhet i filmene Effektiv reklame i praksis NORD DDB vant Integrert-prisen – Dette er den viktigste prisen! McDonald’s stakk av med årets Grand Prix på ANFO Felleskjøpet velger nytt reklamebyrå: Vi ønsker rett og slett å få mer ut av hver krone NORD DDB vant Sølvmikken med McDonald’s-kontofon Nord DDB med ny kampanje for TV-aksjonen: - Barn skal få være barn, ikke brud Sølvfisken til Nord DDB og McDonald’s Nord DDB svinger seg fra dansegulv til symesterskap: - Gjør at jeg får akkurat de klærne jeg vil Sølvmikken til McDonald’s og NORD DDB 10 år med McVekst – Møt årets Grand Prix vinner McDonalds til topps med «Stjel våre ansatte»-kampanje Adams Matkasse ber OnklP prøve seg på kjøkkenet TV-aksjonen til NORD DDB for andre år på rad: - Enorm tillitserklæring Nord DDB satser knallhardt på design – henter fem nye Allente-sjefen vil bygge Nordens sterkeste TV-merkevare med Nord DDB - Skal være «bedre sammen» Landet Nordens største leverandør av matkasser – nå er de klare med nye kampanjer McDonald’s og NORD DDB til topps i ANFO Effekt Gullblyanten 2019: DDB vinner 2x gull og Brings DM-pris